On som?
Ara
mateix no me sento identificada únicament amb un ninot, sinó amb dos: el número
6 i el 15. En quant al 6, es veu que
està pujant una escala per arribar a la part més alta, des d’on es veu tot.
Aquesta escala és llarga i, a més, el ninot pareix que està oferint la seva
ajuda al número 5, com invitant-lo a pujar també i recórrer aquell camí.
Relacionant-lo amb la meva postura, és com si jo estigués ara mateix en un
procés de pujar la escala i que, a més, no ho estic fent sola. En aquest camí
estic amb els meus companys (que els conec des del mòdul) i hem anat avançant
junts, ens hem recolzat en els moments de “bajona” i han set un estímul
imprescindible.
L’altre
ninot, el número 15, està com
observant com maneja l’altre ninot el vaixell. Em sento molt identificada també
amb aquesta postura ja que és una cosa imprescindible per mi, el fet d’observar
la situació abans d’actuar, estar a una banda veient com actuen els demes per a
que funcioni allò que desitgen fer, veure el funcionament, els errors que poden
ocórrer, etc.
On espero ser després de les pràctiques i de l'assignatura?
Després
de les pràctiques (en aquest cas de les pràctiques de 3-6 i de l’assignatura),
me veig com els ninots del número 3,
que ajuden a que el vaixell salpi. És com que entre tots es pot dur a terme l’acció,
amb cooperació, coordinació, ganes de treballar i amb un objectiu comú. I, per
últim i al mateix temps, també me veig com el número 14, un ninot capaç de manejar un
vaixell i que, a més, està disposat a ensenyar a altres ninots a manejar-lo.
Què em manca per semblar-me al meu mestre ideal?
Tenir
la seva experiència, formació i coneixements. Que, bé, això s’anirà aconseguint
a mesura que vagi exercint la docència i que continuï la meva formació.
També caldria anar recollint estratègies per dur a terme la democràcia dins l’aula. Crec que
ara seria capaç de posar-ho en pràctica, ja que no me sortiria fer-ho d’altra
forma, però crec que seria molt recomanable que m’informés més sobre aquelles
estratègies, postures i accions que poden afavorir-ho.
No hay comentarios:
Publicar un comentario